Dag 2 - Reisverslag uit Groveland, Verenigde Staten van Corien Heddes - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Groveland, Verenigde Staten van Corien Heddes - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Corien

28 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Groveland

Daytiona beach:
De volgende ochtend, na een duik in ons zwembad, een heerlijk ontbijtje, vertrokken we naar Daytona Beach, waar we heel decadent met auto op het strand hebben gereden. Heel apart!
Daarna heerlijk een drankje op een terrasje, met uitzicht op zee. Verder geen kip op het strand te zien, de lokale houden zeker niet van het strand!

Daarna doorgereden naar het oude stadje St. Augustine, dat was wel heel bijzonder, aparte winkels met popcorn in heel veel bijzondere smaken en heel veel chocolade. En dat met deze temperaturen!
Nog even heerlijk op een terrasje gezeten, en doorgereden naar het strand van St. Augustine, alwaar een feest voor de locale aan de gang was. Er werd gegeten en gedronken en gedanst, maar buiten zat het vol van families met hun hele hebben en houwen op stoeltjes. Tot slot op weg weer naar huis. Vanwegen het late tijdstip en honger nog effe langs de mc donalds.

• 31 Augustus 2014 - 11:23

C:

Geniet weer lekker van al het moois, gezelligheid en het mooie weer. Hier missen jullie niks qua weer. Wij hebben het druk met keuzes maken tussen zonnig topje of regenjas haha. Nog steeds niet te voorspellen wat voor weer het de hele dag blijft. Heel veel plezier toegewenst!!

• 31 Augustus 2014 - 11:28

De Valkies:

Berichtje van "c" dat was natuurlijk van ons. Nog altijd te dikke vingers voor die kleine vakjes dus te snel verzonden haha...