Hollywood studio's - Reisverslag uit The Villages, Verenigde Staten van Corien Heddes - WaarBenJij.nu Hollywood studio's - Reisverslag uit The Villages, Verenigde Staten van Corien Heddes - WaarBenJij.nu

Hollywood studio's

Blijf op de hoogte en volg Corien

06 September 2014 | Verenigde Staten, The Villages

Vandaag naar Hollywood studio's geweest. Ik wist niet dat Petra groen kon worden. Voor het eerst van haar leven in een achtbaan met 2 loopings geweest gillen dat ze kan. De tower of terror was geweldig. Deep dives met veel gegil. Verder veel spectakel en veel shows. Op het eind van de dag een verfrissende shower ( buitje ) wat niet op hield.
We gaan straks nog naar fantasmic een show die erg mooi moet zijn. We houden jullie op de hoogte.
Morgen uitslapen ... Wij dan ...want peet en Hennie lopen te klagen dat Corien te vroeg haar uit bed uit is . Loopt met potten en pannen te kletteren. Maar dan moeten ze maar niet in de mooie slaapkamer blijven liggen.
Morgen als we Wifi hebben meer.